viernes, 2 de junio de 2023

Grazas!

 Non podía rematar o día de hoxe sen darvos as GRAZAS...Só me sae esta palabra!

Grazas ás familias, porque sentín o voso apoio e respecto sempre, e porque detrás dun grupo tan marabilloso só pode haber persoas marabillosas.

Grazas...aos vosos pequenos e pequenas, que xa hai tempo que pasaron a ser os meus nenos/as. Grazas por ensinarme tanto, por quererme ben e por facerme sentir tan ben día a día.

Por sorrirme coa boca, coa mirada e co corazón...

Por compartir comigo grandes historias, momentos, viaxes, cousas de irmáns e de primos...

Polas nosas apertas en grupo, que nos deixan sen respiración, pero que tanto imos botar de menos...

Por apoiar sempre as miñas propostas e dar sempre o mellor de vós en cada unha.

Por este grupo tan bonito que formastes.

Eu hoxe só podo dicir GRAZAS, GRAZAS, GRAZAS....





3 comentarios:

  1. Gracias a tí por estos 3 años tan buenos

    ResponderEliminar
  2. Creo que no me alcanzan las palabras para todo lo que tendría que decirte. Qué suerte tuvieron estos peques!
    Simplemente GRACIAS!

    ResponderEliminar